Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Στροφή των καταναλωτών

Η ποικιλία, αλλά κυρίως η ύπαρξη προσφορών και ευκαιριών, στρέφει τους Έλληνες προς τις αγορές μέσω διαδικτύου. Εντυπωσιακή αύξηση το τελευταίο εξάμηνο. Μεγάλο ποσοστό συμμετέχει σε δημοπρασίες.





Ολοένα και περισσότεροι είναι οι καταναλωτές που στρέφονται στο ίντερνετ για τη χρήση υπηρεσιών και για τις αγορές τους σε είδη ένδυσης και υπόδυσης, ενώ ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου φέτος αναμένεται να εκτοξευτεί στα 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι 800 εκατ. ευρώ που κινήθηκε πέρυσι.
Το 51% των online καταναλωτών αγόρασε ηλεκτρονικά πάνω από πέντε φορές διάφορες κατηγορίες προϊόντων στο πρώτο εξάµηνο του 2010, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εµπορίου του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών.
Οι κυριότεροι μάλιστα λόγοι χρήσης του ∆ιαδικτύου για τους online καταναλωτές είναι η αποστολή email (96%) και η αναζήτηση ειδήσεων (95%), ενώ ακολουθούν οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών (94%).


Μάλιστα, ένας στους έξι χρησιµοποιεί πολύ το Ιντερνετ για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.Οι top κατηγορίες όπου οι online καταναλωτές αγοράζουν συχνά µέσω ∆ιαδικτύου, κυριαρχούν και φέτος: hardware και software (63%), ηλεκτρονικά είδη (50%), εισιτήρια ταξιδιών (42%), κρατήσεις ξενοδοχείων (32%), βιβλία (32%). Αναδεικνύονται όµως και νέες κατηγορίες: τα είδη σπιτιού και οι ηλεκτρικές συσκευές (26%), η ένδυση και η υπόδηση (21%), τα καλλυντικά (10%).
Δεν είναι μάλιστα αµελητέα η συχνή εµπλοκή του χρήστη µε online δηµοπρασίες (16%) και real-estate (16%).
Την ευχρηστία (76%), τους ασφαλείς τρόπους πληρωμής (69%) και τη µεγάλη γκάµα προϊόντων (65%) βλέπουν οι χρήστες στο ίντερνετ και για τους λόγους αυτούς το προτιμούν περισσότερο το τελευταίο διάστημα, εν μέσω μάλιστα της οικονομικής στενότητας, αφού οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι πλέον συχνές στο διαδίκτυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου